چاپ طرح دلخواه روی تیشرت و ماگ

طرح دلخواه خود را روی تیشرت، ماگ، هودی و ... قرار دهید و لذت ببرید

چاپ طرح دلخواه روی تیشرت و ماگ

طرح دلخواه خود را روی تیشرت، ماگ، هودی و ... قرار دهید و لذت ببرید

  • ۰
  • ۰
از دهه 80، پیراهن‌های پولو شخصی‌شده جزء اصلی کمد لباس‌های مردانه و زنانه بوده‌اند و فهمیدن دلیل آن کار سختی نیست. تی شرت های پولو راحتی یک تی شرت را ارائه می دهند، اما رسمی بودن یک دکمه را ارائه می دهند. آنها به راحتی ترکیب می شوند، لباس های بالا یا پایین می پوشند و در انواع محدوده های قیمتی وجود دارند.

با این حال، همانطور که آنها کاربر پسند هستند، افراد زیادی نمی دانند چگونه آنها را بپوشند. در پست زیر به نحوه پوشیدن تی شرت یقه دار می پردازیم.

سایز چوگان گلدوزی شده

مگر اینکه بخواهید با پوشیدن یک پیراهن یقه‌دار بسیار بزرگ، یک مد ایجاد کنید، پیراهن‌های پولو باید تناسب خاصی داشته باشند:

 

آستین
برای مردان، آنها باید وسط دو سر را به پایان برسانند و آن را در بر بگیرند، نه اینکه آن را خفه کنند. اگر خیلی تنگ یا خیلی شل است، اشتباه است - باید فیت باشد. به عنوان یک قانون کلی، شما باید بتوانید دو یا سه انگشت خود را بین بازو و پارچه قرار دهید.
برای زنان، قوانین مشابهی وجود دارد، اگرچه آستین ها معمولا کوتاه تر هستند.

 

توجه : همچنین ممکن است علاقه مند به خواندن « چرا جنس یک پیراهن چوگان اینقدر مهم است؟ '

 

طول
در حالت ایده آل، شما لباسی می خواهید که به باسن شما برسد. هر چه طولانی تر و ممکن است عجیب به نظر برسد، هر چه کوتاه تر باشد و نگه داشتن آن در شلوار غیرممکن خواهد بود.

 

بعضی از پولوها قسمت پشتی بلندتر از قسمت جلویی دارند، این برای جلوگیری از باز شدن پیراهن هر زمان که نشسته اید است. این نوع لباس‌ها همیشه باید جمع شوند، زیرا طول‌های ناهموار می‌تواند بسیار ناخوشایند به نظر برسد.

ست کردنش با…

 

کت بلیزر
در آن روزهای معمولی، چوگان می تواند جایگزینی عالی برای پیراهن باشد. فقط مطمئن شوید که آن را با یک ژاکت سبک و بدون ساختار ست کنید. دلیل آن این است که یک ژاکت پشمی معمولی و ساختاری برای ترکیب آن با یک پیراهن یقه‌دار خیلی «سخت» است و لباس را «خرال می‌کند».

 

پولو شرت و کت دوزی مانگو.  منبع

 

توجه : هر زمان که یک ژاکت یقه دار با کت بلیزر می پوشید، همیشه مراقب باشید که ژاکت  یقه ی آن را له نکند. هر زمان که کت بلیزر را می پوشید و در می آورید، آن را در نظر داشته باشید. یقه پیراهن های یقه دار نرم تر از دکمه های معمولی است به همین دلیل باید به آن ها توجه کرد.

 

شلوار چی؟

برای داشتن ظاهر غیررسمی ، یک پیراهن یقه‌دار را با یک جفت چینو یا شلوار با یک جفت کفش ورزشی ست کنید. بسته به دستورالعمل های اداری محل کار شما، این می تواند یک لباس عالی برای رفتن به محل کار در طول تابستان باشد.

شلوار و کت شلوار به خوبی با پیراهن های پولو ست می شوند زیرا تعادل ایجاد می کنند. دو مورد اول ساختار یافته اند در حالی که دومی اینطور نیست.

تی شرت یقه دار و چینی تاپمن – طرز پوشیدن پیراهن های پولو دوزی شده
 

در ضمن، آیا به تی شرت پولو نیاز دارید؟  پولوهای گلدوزی شده Printsome برای سوغاتی، کالا و یونیفرم کارکنان و بسیاری از امکانات دیگر عالی هستند.

 

 

Joggers

این ممکن است متناقض به نظر برسد، به خصوص از بالا، اما یکی از مزایای پیراهن یقه‌دار این است که می‌توان آن را بالا و پایین‌پوش کرد. علاوه بر این، با وجود همه گزینه‌ها، امروزه برای لباس‌های ورزشی  وجود دارد که دونده‌ها می‌توانند به اندازه شلوارهای دوخته شده زیبا به نظر برسند.

 

زارا پولو شرت و جوگر - چوگان دوزی
تی شرت یقه دار و دویدن از زارا.

این کارها را نکنید

 

یقه‌تان را
باز نکنید. شاید در ۱۶ سالگی مشکلی نداشت، اما اکنون خجالت‌آور است. هیچ چیز خوبی نمی تواند از آن حاصل شود - پس فقط این کار را نکنید.

 

 

دو لایه
زمانی غم انگیز بود که پوشیدن پولوشرت در بالای پولوشرت دیگر "باحال" تلقی می شد. این ایده خوبی نیست. تکرار می کنم، این ایده خوبی نیست. خوب یا بد به نظر می رسد ذهنی است (اینطور نیست)، اما حتی اگر اینطور باشد، بسیار ناراحت کننده است زیرا اغلب پولوها از پیکه ساخته می شوند که از پنبه معمولی شما محکم تر است. قطعا قرار نیست روی هم قرار بگیرند.

 

زیرپیراهن بپوشید

 

پیراهن های پولو باید به تنهایی پوشیده شوند، پیراهن زیر شما را حجیم نشان می دهد.

 

نکات دیگر

 

پولوهای آستین بلند
برخی اظهار می کنند که پولوهای آستین بلند منطقی نیستند زیرا این لباس در ابتدا برای جایگزینی پیراهن در زمین تنیس در نظر گرفته شده بود، بنابراین اضافه کردن آستین بلند به نوعی هدف را شکست می دهد.

 

در حالی که من نظر آنها را می بینم، هنوز فکر می کنم پولوهای آستین بلند می توانند چیزی را ارائه دهند که پیراهن های معمولی نمی توانند ارائه دهند. به دلیل پارچه های محکم تر، به نوعی تبدیل به جامپر می شوند و در ماه های سردتر گزینه خوبی برای کسانی هستند که نمی توانند چوگان خود را ترک کنند.

 

دکمه بالا!
خانم‌ها می‌توانند تمام دکمه‌ها را ببندند، به‌نظر می‌رسد که برای آنها جالب باشد، اما آقایان همیشه باید آن‌ها را در نیمه راه ملاقات کنند. اگر همه دکمه‌ها بسته شده باشند، شما شبیه «گیک» یک کمدی کمدی آمریکایی خواهید بود و برعکس، شما را شبیه یک عاشق لاتین می‌کند. هیچ کدام از آنها ظاهر خوبی ندارند.

 

پیراهن پولو دوزی H&M.  منبع
.

نتیجه

پیراهن های یقه دار لباس همه کاره ای هستند که همه باید در کمد لباس خود داشته باشند. در حالی که آنها ممکن است یک نماینده بد جمع آوری کرده باشند، آنها هنوز یک انتخاب معتبر برای کسانی هستند که می خواهند کمی رسمی و در عین حال تازه و راحت بمانند.

با بررسی موارد زیر مطمئن شوید که سایز یکسانی می پوشید:

  • اندازه ها
  • طول

با جفت کردن آن با:

  • یک بلیزر
  • چینوس
  • شلوار

با جفت کردن آن با:

  • مربیان
  • دونده ها

و هر کاری که انجام می دهید، هرگز:

  • یقه ات را باز کن
  • دو لایه نپوش
  • زیر پیراهن بپوش
  • ۰۱/۱۰/۲۷
  • چاپ طرح دلخواه

پولو شرت

پوولوشرت

پیراهن یقه دار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی