چاپ طرح دلخواه روی تیشرت و ماگ

طرح دلخواه خود را روی تیشرت، ماگ، هودی و ... قرار دهید و لذت ببرید

چاپ طرح دلخواه روی تیشرت و ماگ

طرح دلخواه خود را روی تیشرت، ماگ، هودی و ... قرار دهید و لذت ببرید

  • ۰
  • ۰

در این مقاله پاسخ سوالاتی از قبیل - چاپ ترموسبلیمیشن چیست، چه پرینترهایی برای آن وجود دارد و همچنین نحوه عملکرد چاپ ترموسبلیمیشن را خواهید یافت. همچنین قرار است در مورد دوام رنگ و پایداری تصویر طولانی مدت عکاسی ترموسبلیمیشن اطلاعاتی کسب کنید.
و در نهایت، ما می توانیم به شما بگوییم که چه زمانی و چرا چاپگر ترموسبلیمیشن را خریداری کنید.

معرفی چاپ ترموسابلیمیشن 

در تصویر می توانید فرآیند تولید عکس توسط چاپگر ترموسبلیمیشن را به صورت شماتیک مشاهده کنید. این چاپ حرارتی رنگ از یک واسطه (که می تواند فویل یا ریبون باشد) به زیرکاری (کاغذ مخصوص) از جمله اعمال لایه بیس است. از آنجایی که چگالی رنگ پراکنده به طور مداوم با دما تغییر می کند، می توان در مورد چاپگرهای رنگ پیوسته صحبت کرد.

تصویر 1

از فویل رنگی که رنگ روی آن حالت جامد است، رنگ پس از گرم شدن توسط هد گرمایش پایدار آزاد می شود و در حالت گازی در لایه سطحی کاغذ عبور می کند و در آنجا رنگ به حالت جامد تغییر می کند. . مشخصات دمای چاپ شده به صورت پویا تقریباً در هر صدم ثانیه تغییر می کند.

ساختار کاغذی 

تصویر 2

کاغذ چاپگر ترموسابلیمیشن ساندویچی مخصوصی است که با حرارت، رنگ در قسمت جلویی آن باز می شود و پس از سرد شدن، منافذ را می بندد تا رنگ را در برابر محیط اطراف محافظت کند. کاغذ محکم و مقاوم است، بنابراین چاپگرهای ترموسابلیمیشن برای به اصطلاح چاپ رویداد مناسب هستند.

ساختار روبانی 

تصویر 3

روبان یک فویل پلی استر نازک است، حامل رنگ آماده انتشار در کاغذ به مقداری که با دمای سر چاپ مطابقت دارد (دمای بالاتر = رنگ بیشتر در کاغذ پخش می شود). به جز فیلدهای رنگی، یک بخش شفاف نیز دارد که منبع لایه محافظ است. می توانید کاربرد این بخش را به عنوان استفاده از یک فویل لمینیت فوق نازک تصور کنید. عملکرد دیگری از لایه محافظ وجود دارد: با توجه به الگوریتم کاربرد آن، عکاسی براق، نیمه مات یا مات می گیریم. بدون تغییر مواد مصرفی می توانیم سطح چاپ را تغییر دهیم. این یکی دیگر از مزایای فناوری ترموبلیمیشن است که بر راحتی آن تأکید می کند.

خرید لوازم برای چاپگرهای ترموسابلیمیشن واقعاً آسان است: هر بار که صرف خرید کاغذ و روبان با هم است، در یک جعبه یک کاغذ و رول روبان برای تولید عکاسی پیدا خواهید کرد.

ثبات و طیف رنگ

اکنون می‌توانیم گستره‌های رنگی (حجم رنگ‌های اجرا شده) تکنیک‌های بازتولید چاپ فعلی را با هم مقایسه کنیم. اندازه گیری های واقعی (نتایج کالیبراسیون) نشان داده شده است، بنابراین آنها فقط نمودارهای تصویری نیستند. 

میانبر:

  • فناوری جوهر افشان یک طیف رنگی است که توسط چاپگر عکس رنگدانه و کاغذ RC - نوع پیال (قرمز) پیاده سازی شده است. 
  • طیف فناوری ترموبلیمیشن متعلق به چاپگر عکس DNP (سفید) است.
  • برای مقایسه - همچنین طیفی از آزمایشگاه عکس دیجیتال "مرطوب" (نارنجی) به تصویر کشیده شده است.

تصویر 4

اندازه‌گیری‌های تکنیک‌های مورد مطالعه در سایه‌ها، تون‌های میانی و روشنایی، نمایش، نمایی از وسعت‌ها در صفحه فضای رنگ‌سنجی CIE-Lab ab است. 

برای مبتدی ها:

ترموسابلیمیشن و گستره جوهرافشان بزرگتر از گستره آزمایشگاه فوتو RA-4 "مرطوب" است. وسعت بزرگتر به معنای بازنمایی بیشتر رنگ ها است. همیشه نه تنها به چاپگر، بلکه به کاغذی که استفاده می‌کنید و تنظیمات چاپگر نیز بستگی دارد.

برای کاربران پیشرفته:

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، جوهر و فرآیند تصعید از نظر حجم رنگ های قابل درک (ظرفیت ناحیه نشان داده شده) و همچنین از نظر خطی بودن و در نتیجه تکرارپذیری نتایج (صافی) بر آزمایشگاه عکس غلبه می کنند. دانستن این نکته مهم است که وسعت رنگ را نمی توان تنها به چاپگر، بلکه به کل سیستمی که دستگاه تولید مثل در آن مستقر است نسبت داد. این بستگی به: رنگ، رسانه، حالت چاپ از جمله وضوح دارد. یکی دیگر از مزایای چاپگر ترموسابلیمیشن عدم افزایش چگالی کاغذ پس از تولید عکس است. فناوری RA-4 به طور طبیعی از این پدیده "استفاده" می کند.

چاپگرهای ترموسابلیمیشن برای چه کسانی مناسب هستند؟

آنها انتخاب خوبی برای:

  • کسانی که خواهان چاپ سریع، راحت و با کیفیت از عکس های 9x13 تا A4 + پانوراما هستند.  
  • کسانی که می خواهند گوشه عکس داشته باشند
  • عکاسان رویداد
  • کسانی که قصد دارند یک غرفه عکس بسازند  

چاپگر ترموسبلیمیشن

 

کد  چاپگر اندازه عکاسی
EX21105 DNP DS820 تا 20x80 سانتی متر
EX21194 DNP DS620 تا 15x50 سانتی متر
EX21199 DNP DS-RX1 HS تا 15x20 سانتی متر
EX21189 چاپگر عکس برگشت پذیر DNP DS80DX تا 20x30 سانتی متر

 

مزایای  

قیمت

قیمت چاپ تولید شده بر روی چاپگر بستگی به میزان کیفیت عکس انجام شده در یک سکانس یا در یک روز ندارد. این به دلیل نوع شیمی بهبود یافته (روبان) است که در این چاپگرها وجود دارد. تولید نیز بسیار انعطاف پذیر است. چاپگرهای DNP در عرض چند ثانیه از حالت خاموش در حالت "آماده" هستند.

عمل 

سادگی کار و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری عملی چاپگرهای DNP ترمواسبلیمیشن، مزایایی را تعیین می کند که چرا چاپگرهای ترموسبلیمیشن تقریباً منحصراً برای به اصطلاح چاپ رویداد استفاده می شوند. از نقطه نظر تجهیزات نرم افزاری چاپگرهای DNP thermosublimation به طور گسترده پشتیبانی می شوند. علاوه بر درایور چاپ (برای ویندوز و مک)، برنامه Hot Folder Print به صورت رایگان در دسترس است. این نرم افزار به طور قابل توجهی به همه عکاسان / عکاسان رویداد کمک می کند. از برنامه‌های حرفه‌ای پولی، می‌خواهیم به DiLand، ابزاری شگفت‌انگیز برای کیوسک عکس، و غرفه DSLR که به طور گسترده توسط غرفه‌های عکس استفاده می‌شود، اشاره کنیم. و در آخر، اما مهم‌تر از همه، نمی‌توانیم یکی دیگر از کمک‌کننده‌های چاپگرهای عکس رویداد را فراموش کنیم - WPS PRO EU برای چاپ بی‌سیم و عکس.

خروجی بسیار وفادار 

احتمالاً غیرمعمول ترین چیز برای دارندگان جدید "آزمایشگاه های خشک" و مانیتورهای کالیبره شده این واقعیت است که آنها می توانند به وفاداری رنگ تکیه کنند و پیش نویس روی مانیتور با خروجی چاپ مطابقت دارد. چاپگرهای عکس DNP معمولاً به سیستم مدیریت رنگ ICC "حساس" هستند، بنابراین چاپ از طریق پروفایل های عمومی یا مشتری ICC یک امر مسلم است.

 

 

آیا شما به termosublimační tisk؟آیا شما به termosublimační tisk؟  : اصلآیا شما به termosublimační tisk؟  : struktura papíruآیا شما به termosublimační tisk؟  : Struktura rybonuآیا شما به termosublimační tisk؟  : Barevný gamutآیا شما به termosublimační tisk؟  : مواد spotřebníآیا شما به termosublimační tisk؟  : termosublimační hlava
 
 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی