چاپ طرح دلخواه روی تیشرت و ماگ

طرح دلخواه خود را روی تیشرت، ماگ، هودی و ... قرار دهید و لذت ببرید

چاپ طرح دلخواه روی تیشرت و ماگ

طرح دلخواه خود را روی تیشرت، ماگ، هودی و ... قرار دهید و لذت ببرید

  • ۰
  • ۰

"سلام، این من هستم و من چیزی برای ارائه دارم" این رایج ترین پیامی است که نام و شعار شرکت به مشتریان منتقل می کندعلاوه بر این، این روش ارتباطی مقرون به صرفه تر از تلاش برای پرداختن به آنها با استفاده از روانشناسی رنگ ها یا علائم تصویری روی نماد است.

ما می‌توانیم نام‌های خلاقانه و نه واقعاً پیچیده شرکت‌ها و کسب‌وکارها را سریع‌تر از دیگران به خاطر بسپاریمحافظه ما به گونه ای ساخته شده است که امکان یادآوری شعارها و شعارهای باکیفیت را فراهم می کند، شعارهایی که مانند چسب به زبان می چسبند و به ضرب المثل ها و ضرب المثل های جدید تبدیل می شوند.

فقط سعی کنید آن شعارهای محبوب را از تبلیغات، که هر چند وقت یکبار تکرار می کنید، به یاد بیاوریدبه عبارت دیگر، کپشن یا متن یکی از عناصر کلیدی برندسازی است و برای ایجاد ظاهر بصری مناسب باید توجه زیادی داشتبنابراین، اکنون فقط در مورد تایپوگرافی صحبت می کنیم.

توجه داشته باشید که شما می توانید این فونت ها را روی تیشرتهای تبلیغاتی قرار دهید.

انواع فونت

بدون شک می توانید به راحتی یکی از فونت های موجود را برای لوگوتایپ خود انتخاب کنید بدون اینکه مقالات طولانی را بخوانیدبا این حال، شما شانس واقعی برای اشتباه وحشتناک با سبک، سطح خوانایی، و در نهایت، کاربردی بودن فونت داریدبه همین دلیل است که به شدت توصیه می شود تمام جوانب و ویژگی های سبک شرکتی را بررسی کنید تا پتانسیل کامل آن را کشف کنید و از تمام مزایای آن برای شرکت استفاده کنید.

آناتومی فونت ها

به طور کلی، تمام فونت های ایجاد شده توسط بشر را می توان با توجه به آناتومی آنها به چهار گروه تقسیم کرد:

 Serif – فونت هایی با سکته مغزی

این فونت ها به طور مستقیم با کلاسیک ها و سنت ها مرتبط هستندآنها بهترین انتخاب برای شرکت های اداری به ویژه شرکت هایی هستند که در زمینه حقوق و خدمات حقوقی فعالیت می کنندیکی باید از فونت های Serif برای برجسته کردن جنبه ها و ویژگی های کسب و کار شما مانند قابلیت اطمینان، کیفیت و اعتبار استفاده کند.

  • مزایای کلیدی : خوانایی متوسط ​​و جذابیت زیبایی شناختی.
  • معایب : چنین سبک محافظه کارانه ای همیشه مناسب نیست.
  • مثال‌ها : Times New Roman، Trajan، Baskerville، Georgia Italic.

 Sans serif - فونت بدون ضربه

اینها عمدتاً فونت های ساده ای هستند که طیف وسیعی از کاربرد و کاربرد را ارائه می دهند: از غذاخوری گرفته تا سیستم عاملاگر می خواهید رویکرد وفادار و دوستانه شرکت را برجسته کنید، Sans serif بهترین انتخاب برای لوگوتایپ شما خواهد بود.

  • مزایای کلیدی : خوانایی خوب و ترکیب پذیری عالی با فونت های دیگر.
  • معایب : آنها می توانند در مقایسه با سایر فونت های تزئینی خسته کننده به نظر برسند.
  • مثال‌ها : Arial، Geneva، Helvetica، Lucida Sans، Trebuchet، Verdana.

اسکریپت فونت های شکسته یا دست نویس

اگر به دنبال چیزی واقعا کلاسیک، مجلل و نفیس هستید، این گزینه بهترین استسعی کنید یک فونت واضح از این گروه پیدا کنید تا اهمیت و اعتماد به نفس کسب و کار خود را نشان دهید.

مزایای کلیدی : انتخاب گسترده ای از گزینه ها و ظاهری جذاب از نظر زیبایی شناختی.

معایب : گاهی اوقات خوانایی پایینی دارد و ممکن است در برخی موارد انتخاب مناسبی نباشد.

مثال‌ها : فیلمنامه بیکهام، فیلمنامه ادواردی، لاواندریا.

مدرن

این فونت ها همیشه با زمانه هماهنگ هستنددر نتیجه، آنها اغلب در اینجا و آنجا استفاده می شوندویژگی کلیدی این فونت ها هندسه ساده و گرد کاراکترها استبا استفاده از چنین فونت هایی در لوگوتایپ می توان آن را شیک، شیک و کمی آینده نگر کرد.

  • مزایای کلیدی : فونت های شیک و واضح.
  • معایب : سطح بالای محبوبیت ممکن است سطح کلی نبوغ لوگو تایپ شما را کاهش دهد.
  • مثال‌ها : Futura، ITC Avant Garde Extra Light

نمایش فونت های jobbing

در برخی موارد، فونت‌های Display نمی‌توانند واقعاً واضح نباشند زیرا عمدتاً تزئینی هستنددر نتیجه این نوع فونت ها در بین طراحان لوگو تایپ و کارشناسان برندسازی محبوبیت چندانی ندارندبا این حال، یک فونت به درستی انتخاب شده می تواند به یکی از مزایای شما تبدیل شود، زیرا فونت های نمایشی بسیار رسا هستند، بنابراین به راحتی می توانند احساسات مورد نیاز را به مخاطب منتقل کنند.

  • مزایای کلیدی : امکان بیان احساسات مورد نیاز با ظاهر منحصر به فرد آنها.
  • معایب : در برخی موارد، خوانایی پایینی دارند و ممکن است مناسب نباشند.
  • مثال‌ها : کوپر، اسپیج راند، والنسیا، گیدیاپ.

10 تا از محبوب ترین فونت ها برای لوگوتایپ شما

1. براندون گروتسک

این خانواده از فونت ها از 6 سبک مختلف تشکیل شده استاین فونت هندسی گسترده در سال 2010 ایجاد شد و توانست به یکی از محبوب ترین عناصر تایپوگرافی برای برندسازی تبدیل شود.

2. FF DIN

این فونت با اشکال گرد در عین سادگی و در عین حال شیک به راحتی خوانده می شوددر نتیجه، طراحان اغلب آن را برای کار خود انتخاب می کنندخانواده این فونت شامل 20 سبک مختلف است.

لوگوی جدید Directv از FF DIN استفاده می کند.

 

 

3. پروکسیما نوا

این خانواده از فونت ها به راحتی می توانند سه عرض مختلف ارائه دهند: Proxima Nova، Proxima Nova Condensed و Proxima Nova Extra Condensed و هر کدام از آنها 16 فونت مختلف را ارائه می دهنداین گروه طیف گسترده ای از فونت های شیک و آسان برای همه موارد را ارائه می دهد.

لوگوی اسپاتیفای از پروکسیما نوا استفاده می کند.

 

 

4. گیلروی

20 فونت از این خانواده بدون خط است و ظاهری ساده و هندسه گرد ارائه می دهد و در عین حال راه حلی مد روز در زمینه استایل شرکتی و برندسازی است.

در این لوگو، Gilroy فونت sans serif کوچکتر از طریق Fonts in Use است.

 

 

5. Mont

این خانواده از فونت ها 20 گزینه مختلف با سبک مینیمالیستی را ارائه می دهدشایان ذکر است که Mont از کاراکترهای سیریلیک پشتیبانی می کنداین فونت ساده به نظر می رسد، اما ویژگی های خاص خود را دارد، به عنوان مثال یک رویکرد منحصر به فرد به شکل حرف t.

ایده لوگو با استفاده از Mont by Nikita Manko .

 

 

6. Avenir Next

این یک رویکرد جدید به کلاسیک های جاودانه استمجموعه ای از این فونت ها از 32 سبک تشکیل شده است، در حالی که هر یک از آنها کاملاً متناسب با نیازهای یک طراح است که می خواهد یک لوگوتایپ مینیمال و در عین حال جذاب ایجاد کند.

لوگوی Aol با Avenir Next ایجاد شد.

 

 

7. سرا پرو

اگر نیاز به ارائه چیزی قدرتمند و چشمگیر دارید، این گزینه برای لوگوتایپ انتخاب مناسبی خواهد بوداین فونت دارای 12 سبک است و از حروف سیریلیک پشتیبانی می کند.

نمونه هایی از Cera Pro در حال استفاده از طریق TypeMates.

 

 

8. پنتون

تمام 34 سبک ارائه شده در خانواده پنتون دارای اشکال فوق العاده نرم و صاف خود هستنداین فونت به دلیل خوانایی بالای آن در وب و همچنین در مواد چاپی یکی از بهترین گزینه ها برای لوگوتایپ است.

فونت پنتون در حال استفاده از طریق dafontfree.io.

 

 

9. TT Commons

این فونت منظم و سبک با سادگی خود افراد را به خود جذب می کنداین فونت هیچ عنصر تزئینی یا سکته مغزی ندارد، و این باعث شده است که فونت در بین طراحان سبک شرکتی بسیار محبوب باشددر عین حال می توان از این فونت در زمینه های دیگر نیز به راحتی استفاده کرد.

TT Commons توسط TypeType در سال 2018 منتشر شد.

 

 

10. Museo Sans

این فونت حیرت انگیز بدون ضربه یکی از بهترین گزینه ها برای خواندن استخانواده فونت ها فقط از 10 سبک تشکیل شده است، اما هر کدام از آنها از زبان برنامه نویسی C و حتی اسپرانتو و همچنین انتخاب گسترده ای از کاراکترهای ریاضی و دیگر کاراکترهای خاص پشتیبانی می کنند.

نمونه ای از Museo Sans که در یک لوگو از طریق fontsinuse.com استفاده می شود.

 

 

نحوه انتخاب فونت

این روزها می‌توانیم از بین تعداد نامحدودی فونت انتخاب کنیم و هر کدام از فونت‌های قبلی بهتر به نظر می‌رسنددر نتیجه باید از اشتباهات دوری کرد و از میان کثرت فونت بهترین گزینه را انتخاب کرد.

10 قانون انتخاب فونت مناسب:

  1. فونت های رقبای خود را تجزیه و تحلیل کنید.
  2. فونت‌های سریف را با فونت‌های sans serif ترکیب کنید (سکته‌ها + بدون ضربه).
  3. هرگز از دو فونت تقریبا مشابه استفاده نکنید.
  4. در عین حال، از استفاده از دو فونت کاملاً مخالف خودداری کنید.
  5. سعی کنید از کنتراست ترکیب انتخابی فونت ها استفاده کنید.
  6. هرگز از بیش از 2-3 فونت برای لوگو تایپ استفاده نکنید.
  7. فونت هایی با اندازه های مختلف از یک خانواده همیشه جالب به نظر می رسند.
  8. روندها را کشف کنید، اما هرگز کلاسیک ها را نادیده نگیرید.
  9. مردم به چیزهای ساده جذب می شوند، بنابراین سعی کنید از استفاده از فونت های پیچیده و سخت خوان خودداری کنید.
  10. همه چیز را در مورد مخاطب هدف خود بیاموزید.

فونت یکی از عناصر لوگو تایپ است

علاوه بر سبک شرکتی و نماد، فونت باید از تصویر کلی شرکت پشتیبانی کند و با جو مطابقت داشته باشدممکن است مطمئن باشید که قبلا بهترین فونت را پیدا کرده اید، اما قبل از تصمیم گیری نهایی باید آن را در شرایط واقعی بررسی کنیدبرای ساختن آن، می‌توانید از ابزارهای ایجاد لوگوتایپ آنلاین مانند Logaster  استفاده کنیداین بهترین و راحت ترین راه برای بررسی ظاهر فونت های انتخابی و ارزیابی جذابیت ترکیب انتخابی و همچنین درک سطح خوانایی و ترکیب کلی فونت، نام شرکت و شعار.

شما باید در طول فرآیند انتخاب عنصر لوگوتایپ مسئولانه عمل کنید: تمام جنبه های موجود را بررسی کنید و قبل از پرداخت به یک طراح با دوستان خود مشورت کنیدفراموش نکنید که با استفاده از خدمات آنلاین مختلف یک لوگو تایپ ایجاد کنید تا نتیجه نهایی را ببینیدامیدواریم لوگو تایپ شما مشتریان زیادی را به خود جذب کند، در حالی که شعار به یک ضرب المثل محبوب تبدیل شود.

منبع:  پرینت سام

 

  • ۰۱/۱۱/۱۲
  • چاپ طرح دلخواه

فونت

چاپ روی تیشرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی