چاپ طرح دلخواه روی تیشرت و ماگ

طرح دلخواه خود را روی تیشرت، ماگ، هودی و ... قرار دهید و لذت ببرید

چاپ طرح دلخواه روی تیشرت و ماگ

طرح دلخواه خود را روی تیشرت، ماگ، هودی و ... قرار دهید و لذت ببرید

  • ۰
  • ۰

اگر زیر یک سنگ زندگی می کردید، سنگ های دوست داشتنی در آنجا وجود داشتندپس از قبل می دانید که اینستاگرام برنامه ای است که امروزه همه بچه های باحال در آن هستندبا از دست دادن برتری توییتر و پیر شدن کاربران فیس بوک، اینستاگرام اکنون بر بازی رسانه های اجتماعی مسلط شده است.

اما اینستاگرام نه تنها مکانی برای مشاهده آخرین روندها و مخ زنی (بله، مخ زنی )، بلکه به مکانی با پتانسیل برای برندها برای ملاقات با مشتریان جدید تبدیل شده استبه دلیل اینکه مبتنی بر تصویر است، به ویژه برای برچسب های مد و مارک های تی شرت سودآور است.

در این پست وبلاگ، اصول روش های مختلف استفاده از طرح های تی شرت خود را در اینستاگرام به شما آموزش می دهیم، اما ابتدا:

نحوه فروش در اینستاگرام در ایران

اینستاگرام، مطمئناً محبوب است، اما با فروش آنلاین تی شرت چه چیزی به دست می آورید؟ در اینجا چند آمار وجود دارد که ممکن است شما را مجذوب خود کند:

اینستاگرام در سال 2018 به 800 میلیون کاربر فعال ماهانه (500 میلیون نفر در روز) رسید.
این باعث می شود که این شبکه اجتماعی پس از فیس بوک دومین رسانه اجتماعی بزرگ در جهان باشداما اگر با این سرعت به رشد خود ادامه دهد، تا سال 2020 از دومی پیشی خواهد گرفت چیزی که فیس بوک از زمانی که اینستاگرام را در سال 2012 خریداری کرد، چندان برای آن مهم نیست.

کاربران اینستاگرام بیش از هر پلتفرم دیگری درگیر هستند.
اینستاگرام دارای نرخ تعامل 0.84 درصد از کل مخاطبان استاین خیلی چشمگیر به نظر نمی رسد اما از توییتر (0.04٪) و فیس بوک (0.53٪) بالاتر است.

کاربران اینستاگرام بیشتر از طریق گوشی خود خرید می کنند.
یک سوم کاربران اینستاگرام از موبایل خود برای خرید آنلاین محصول استفاده کرده انداین باعث می شود که آنها بیشتر از کاربران غیرکاربر خرید کنند.

62 درصد یک برند را دنبال می کنند زیرا آن را دوست دارند.
62 درصد از کاربران در اینستاگرام حداقل یک برند را فقط به این دلیل که آن را دوست دارند دنبال می کنندبرخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی، این شبکه بیشتر «شخصی» است و نه چندان فروش‌گرا.

قسمت 1: پروفایل خود را برای فروش آنلاین تی شرت بهینه کنید

نمایه اینستاگرام شما صفحه اصلی جدید است، بنابراین باید مطمئن شوید که برند شما به بهترین شکل ممکن نمایش داده می شود.

نام کاربری را انتخاب کنید که یافتن آن آسان‌تر
باشد. البته ناگفته نماند که نام کاربری شما در توییتر باید نام برند شما باشد، اما متأسفانه، این نام تکراری است زیرا برخی از افراد نمی‌توانند خلاقیت خود را در پلتفرم انجام دهنداین نکته همچنین برای کسانی در نظر گرفته شده است که بدبختی پیدا کردن نام خود را قبلاً گرفته انداگر کاملاً مجبور به ارائه چیز جدیدی هستید، سعی کنید خیلی با نام اصلی تفاوت نداشته باشد.

عکس پروفایل خود را هوشمندانه انتخاب
کنید خلاق نباشید و یک تصویر پیچیده انتخاب کنیدلوگوی شما بیش از حد کافی استبه خاطر داشته باشید که این تصویری است که هرگز در اندازه کامل دیده نمی شود، بنابراین باید در مقیاس کوچک قابل درک باشد.

یک بیوگرافی جذاب بنویسید
شما فضای زیادی برای توضیح اینکه چه کسی هستید و چه کار می کنید ندارید (دقیقاً 150 کاراکتر) بنابراین مطمئن شوید که تند و جذاب استاگر مطمئن نیستید که چه چیزی را باید در آنجا قرار دهید، نیل پاتل، استاد بازاریابی، استفاده از فرمول "چه کسی هستید + چه کاری انجام می دهید + کمی شخصیت" را توصیه می کند.

همچنین، و یک چیز بسیار مهم، بیوگرافی شما تنها مکانی در اینستاگرام است که می توانید یک لینک عملکرد واقعی را در آن قرار دهیدمطمئن شوید که از آن به خوبی استفاده می کنیداز تغییر آن از صفحه اصلی خود به محصول خاصی که می خواهید هر زمان که مناسب باشد، نترسید.فروش تیشرت در اینستاگرام، بیو، ساندکویست

همچنین می توانید هشتگ اضافه کنید تا نمایه شما در جستجوهای مربوطه نمایش داده شودبه عنوان مثال می توان #طراحی تیشرت #طراحان تیشرت و غیره را نام برد.

ترتیب و ظاهر تصاویری که آپلود می کنید را در نظر داشته باشید
وقتی از فید اینستاگرام خود عبور می کنیم، یکی پس از عکس بعدی را از بالا به پایین می بینیماینها متصل نیستند زیرا معمولاً متعلق به افراد مختلفی هستند (مگر اینکه شخصی در حال ارسال هرزنامه باشد یا شما فقط یک نفر را دنبال کنید) اما وقتی شخصی تصمیم می گیرد از نمایه شما بازدید کند، همه تصاویر شما را در یک شبکه و در کنار هم می بیند.

برخی از افراد از این فرصت برای ایجاد یک تصویر "پازل" استفاده می کنند، اگر بخواهید، با قطعات مختلف یا سعی می کنند الگویی بین تصاویر ایجاد کننداین ضروری نیست، اما پتانسیل خلاقیت این ویژگی را به شما نشان می دهدهنگامی که یک تصویر جدید را آپلود می کنید، به خاطر داشته باشید که آنها چگونه با دیگران ارتباط دارند.

فروش تی شرت instagram, everlane, images

اساسا، فید کلی شما اولین برداشتی است که مشتریان بالقوه از شما و برندتان دارندبه عنوان بخش مهمی از فرآیند تصمیم گیری، باید مطمئن شوید که این چیزی است که مردم به خاطر بسپارند.

قسمت 2: چگونه یک پست اینستاگرام را تبلیغ کنیم

تبلیغات اینستاگرام هر بار محبوب تر می شودمانند توییتر، تبلیغات اینستاگرام به طور یکپارچه با فید کاربر ترکیب می شود تا مانند یک پاپ آپ، تجربه را مختل نکنداز آنجایی که دقیقاً مانند هر تصویر دیگری به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم به نظر می رسد، کاربران از قبل می دانند که چگونه با آن تعامل داشته باشند - آنها یا آن را دوست دارند یا فقط به پیمایش ادامه می دهند.

اگر می‌خواهید به افرادی خارج از گروه فالوورهای خود دسترسی پیدا کنید، تبلیغات اینستاگرام ضروری استتنظیم آنها نیز بسیار آسان استهمچنین می توانید از تصویری که قبلاً در گذشته منتشر کرده اید استفاده کنیدیک پست پرطرفدار را انتخاب کنید و به سادگی آن را "تقویت" کنید تا در معرض دید قرار گرفتن آن بیشتر شودفقط مطمئن شوید که یک فراخوان قوی برای اقدام (CTA) انتخاب کرده اید.

مرحله 1: به پروفایل اینستاگرام خود (در تلفن همراه) بروید و روی "promote" کلیک کنید

فروش تی شرت در اینستاگرام، اسکرین شات، چاپ

مرحله 2: پستی را که می خواهید تبلیغ کنید انتخاب کنیدهمه پست‌های شما در یک نوار لغزنده در بالا نشان داده می‌شوندموردی که انتخاب می کنید خاکستری کم رنگ می شودآخرین تصویری که به اشتراک گذاشتید به طور پیش فرض انتخاب شده استپس از اتمام کار، روی «بعدی» در منوی بالا کلیک کنید.

فروش تی شرت در اینستاگرام مرحله 2 پست را انتخاب کنید

مرحله 3: با فیس بوک ارتباط برقرار کنیداگر حساب شما قبلاً پیوند داده نشده باشد، از شما می خواهد که با فیس بوک ارتباط برقرار کنید.فروش تی شرت در اینستاگرام، اسکرین شات

مرحله 4: جایی را که می خواهید افراد را بفرستید انتخاب کنیدشما سه انتخاب دارید، «نمایه شما»، «وب‌سایت شما» و «نمایش فروشگاه شما»فروش تیشرت اینستاگرام، اسکرین شات، آگهی

مرحله 5: مخاطبان هدف خود را انتخاب کنیداین سه گزینه را نیز در اختیار شما قرار می دهداولین مورد "Automatic" است که به طور خودکار افرادی را هدف قرار می دهد که مشابه فالوورهای شما هستند. Local دومین مورد است و به شما امکان می دهد افراد را بر اساس مکان انتخاب کنیداین به شما امکان می دهد افراد را از فاصله 30 کیلومتری از دفتر مرکزی خود هدف قرار دهید، سن آنها را مشخص کنید و اینکه آیا ترجیح می دهید به مردان یا زنان یا هر دو دسترسی داشته باشید.

فروش تیشرت اینستاگرام، مخاطب، اسکرین شات

آخرین گزینه «دستی» است که همانطور که می‌توانید تصور کنید، بیشترین زمان را می‌گیرد، زیرا شما فردی هستید که تمام فیلدها را یکی یکی پر می‌کنید، اما همچنین بیشترین تعداد گزینه را در اختیار شما قرار می‌دهدفقط در صورتی که می‌خواهید یک گروه خاص را هدف قرار دهید، «دستی» را انتخاب کنیدپس از اتمام کار، روی «بعدی» در منوی بالا کلیک کنید.

مرحله 6: بسیار ساده است، فقط بودجه خود را انتخاب کنیدمقدار پولی که می خواهید در این کمپین خرج کنید و مدت زمان اجرا آن را انتخاب کنیدپس از اتمام کار روی «بعدی» کلیک کنید.فروش تی شرت در اینستاگرام، اسکرین شات، بودجه

مرحله 7: مرور و ایجاد کنیدقبل از اینکه تبلیغ شما منتشر شود، فرصتی خواهید داشت که آن را برای آخرین بار مرور کنید.فروش تی شرت اینستاگرام، اسکرین شات، نمای کلی

قسمت 3: چگونه یک تبلیغ استوری اینستاگرام را اجرا کنیم

اگر می خواهید احساس فوریت ایجاد کنید، پس استوری اینستاگرام راهی برای رفتن استاز آنجایی که آنها فقط برای مدت زمان محدودی دوام می‌آورند، اگر مشتریان شما می‌خواهند آن محصول مورد علاقه را دریافت کنند، باید سریعاً اقدام کنند.

ویژگی استوری اینستاگرام همه کاره است زیرا می توانید هم عکس و هم ویدیو ایجاد کنید هر کدام که با محصول شما مطابقت داردبرای موفقیت آمیز بودن آن، باید توجه افراد را به خود جلب کنید و باید آن را سریع انجام دهید، زیرا آنها فقط چند ثانیه فرصت دارند تا این کار را انجام دهند.

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد استوری اینستاگرام وجود دارد این است که در صورت تمایل می توانید پیوندی اضافه کنیداز فالوورهای خود دعوت کنید که انگشت خود را به سمت بالا بکشند و این کار آنها را به لینکی که انتخاب می کنید هدایت می کندمطمئن شوید که از یک CTA جذاب استفاده می کنید.

قسمت 4: شریک با اینفلوئنسرها

آنها را دوست داشته باشید یا از آنها متنفر باشید، اینفلوئنسرها اینجا هستند تا بمانندو همانطور که رسانه‌های اجتماعی به تکامل و بزرگ‌تر شدن ادامه می‌دهند، تنها به دلیل نبود اصطلاح بهتر، «تأثیرگذارتر» می‌شوندبر کسی پوشیده نیست که مصرف کنندگان - به ویژه نسل هزاره و نسل Z - به روش های سنتی تبلیغات اعتماد ندارند، به همین دلیل است که برندها باید خلاق باشند.

برای بسیاری، این پاسخ از طریق تأثیرگذاران به دست آمداین شخصیت ها خطوط محتوای مارک دار و سخنگویان را محو می کننداین تئوری این است که وقتی آنها چیزی را از طریق کانال های خود می فروشند، چندان شبیه فروش سخت نیستاین افراد در طول سال‌ها روابط محکمی با دنبال‌کنندگان خود ایجاد می‌کنند، بنابراین بیشتر از بازاریابی، احساس می‌کنند دوستی به شما محصولی را توصیه می‌کند.

به عنوان یک قاعده کلی، با اینفلوئنسرهایی که بین 1000 تا 100000 دنبال کننده دارند، شریک شویدآمار نشان می دهد که این حساب ها نسبت به افراد مشهور با صدها هزار یا حتی میلیون ها فالوور، نرخ تعامل بالاتری دارند.

در صورتی که می خواهید طرح دلخواه خود را روی تیشرت چاپ کنید، حتما این مطلب را مطالعه فرمایید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی