چاپ طرح دلخواه روی تیشرت و ماگ

طرح دلخواه خود را روی تیشرت، ماگ، هودی و ... قرار دهید و لذت ببرید

چاپ طرح دلخواه روی تیشرت و ماگ

طرح دلخواه خود را روی تیشرت، ماگ، هودی و ... قرار دهید و لذت ببرید

  • ۰
  • ۰

وقتی صحبت از لباس  می شود، نادیده گرفتن تیشرت دشوار است. کوچک یا بزرگ، امروز به سختی می توانید فردی  پیدا کنید که در یتیشرت نداشته باشد. آنها یک جزء اصلی همه کاره، راحت و معمولی در هر کمد لباسی هستند. بنابراین، اگر تا به حال به طراحی لباس یا کالای مارک دار خود فکر کرده اید، یک تی شرت سفارشی بهترین مکان برای شروع است!

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است برای طراحی تی شرت خود انتخاب کنید. این می تواند فروش در فروشگاه تجارت الکترونیک شما، ایجاد روحیه در تیم شرکت شما، هدیه دادن یا حتی پوشیدن خود باشد. تی شرت های مارک دار همچنین می توانند یک استراتژی بازاریابی بسیار موثر باشند، با تحقیقات انجام شده توسط BrandSpeed نشان می دهد که 57٪ از مصرف کنندگان به شرکت هایی که به آنها یک تی شرت رایگان می دهند، نگاه مثبت تری داشتند.

هدف شما هرچه که باشد، طراحی تی شرت خود از ابتدا نباید فرآیند سخت و پرهزینه و پر استرسی باشد. با دنبال کردن این مراحل، می توانید اولین پروژه تی شرت چاپ طرح دلخواه خود را با موفقیت چاپ کنید.

هدف خود را مشخص کنید

برای به حداکثر رساندن تأثیر یا سودآوری تی شرت سفارشی خود، مهم است که به این فکر کنید که چرا آن را ایجاد می کنید. به عنوان مثال، ممکن است افزایش شناخت از یک علت، برند یا رویداد خاص باشد. در این صورت، شما، تیم یا سفیران برندتان احتمالاً آنها را بدردنخور خواهید کرد. بنابراین، تا آنجا که ممکن است می خواهید طرح های تی شرت های چشم نوازی داشته باشید تا کنجکاوی را برانگیخته و مردم را تشویق کنید تا در مورد آنها از شما بپرسند.

جلب توجه همیشه به این معنا نیست که تی شرت شما باید روشن و تابلو باشد. گاهی اوقات، یک طراحی تمیز و مینیمالیستی، همراه با یک شعار رسا، نماد نگاری زیبا و هشتگ آسان برای به خاطر سپردن می تواند تمام چیزی باشد که برای شروع یک مکالمه نیاز دارید. در مثال زیر می توانید این عمل را مشاهده کنید.

همچنین ممکن است در حال ایجاد پیراهن برای فروش در وب سایت خود، فروشگاه تجارت الکترونیک یا حتی در یک فروشگاه آجر و ملات باشید. در اینجا باید چند نکته کلیدی را در نظر داشت.

در مرحله اول، اگر قبلاً یک برند معتبر دارید، باید مطمئن شوید که تی‌شرت‌هایتان با زیبایی‌شناسی، ارزش‌ها و شخصیت موجود شما همخوانی دارد. این تی شرت از کنفرانس RasElBar TedX یک نمونه عالی است. ترکیب رنگ سیاه، قرمز و سفید و نماد بزرگ "X" فوراً به عنوان متعلق به برند آینده‌نگر قابل شناسایی هستند.

شما همچنین می خواهید هنگام طراحی تی های سفارشی خود، مخاطبان هدف خود را در ذهن خود نگه دارید. آنها نه تنها باید نماینده برند شما باشند، بلکه باید چیزی باشند که واقعاً به پوشیدن آنها در عموم افتخار می کنند! ممکن است بخواهید قبل از شروع طراحی، نظرسنجی ها یا تحقیقات بازار را برای تعیین سبک، ظاهر و پارچه هایی که ترجیح می دهند در نظر بگیرید. انجام این کار از همان ابتدا می تواند به شما در صرفه جویی در زمان و هزینه کمک کند!

این تی شرت ساده، مینیمالیستی و شیک، بیلبورد عالی برای پیاده روی برای یک استودیوی تناسب اندام مدرن است. می‌توانید با قالب تی‌شرت سبک زندگی و سرگرمی‌های بوکس جسورانه آن را در Canva برای خود بسازید.

 

رنگ های خود را انتخاب کنید

تا حدودی، رنگ های برند موجود شما (در صورت داشتن آنها) و مخاطبان شما، طرح رنگ تی شرت های شما را راهنمایی می کنند. با این حال، هنگام انتخاب رنگ باید به چند نکته دیگر توجه داشت.

اولا، شما همیشه مجبور نیستید از کل پالت رنگ برند خود در کالای خود استفاده کنید - و در بسیاری از موارد، نباید این کار را انجام دهید!

در حالی که آزمایش با مجموعه ای از رنگ ها ممکن است در کانال های رسانه های اجتماعی یا حتی بسته بندی برند شما به خوبی کار کند، اما همیشه به خوبی به لباس ترجمه نمی شود. بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند از پوشیدن لباس‌های «بلند» به‌جای پوشیدن لباس‌های ساده‌تر اجتناب کنند، و هدف در اینجا این است که آن را تا حد امکان پوشیدنی کنیم. بنابراین، اگر، برای مثال، پالت برند شما شامل نقره‌ای، آبی، بنفش، آبی و مشکی است، می‌توانید هنگام طراحی تی‌شرت، آن را به دو تا سه رنگ برگردانید.

با سه رنگ اصلی، این طرح زیبا نمونه ای عالی از رنگ است که به خوبی انجام شده است. پر جنب و جوش و مکمل بدون احساس طاقت فرسا است. می توانید آن را با رنگ های برند خود در Canva با الگوی تی شرت جغد صورتی مصور سفارشی کنید.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که هنگام ایجاد تی شرت با دو مجموعه رنگ کار می کنید. اولی رنگ پارچه شماست و دومی رنگ های گرافیک، لوگو یا تصاویر شما. برای اطمینان از هماهنگی بصری طراحی تی شرت، باید مطمئن شوید که این دو مکمل یکدیگر هستند. می‌توانید این را در مثال زیر برای Overcomer مشاهده کنید، یک برنامه درمانی در خانه برای مردان مبتلا به درد مزمن لگن. آبی روشن با جزئیات آبی تیره‌تر در برابر پس‌زمینه ساده و مشکی خودنمایی می‌کند و فوراً توجه بیننده را به خود جلب می‌کند.

 

برای اطمینان از مکمل بودن رنگ پارچه و طرح، هنگام شروع به ساختن پیراهن، از رنگ پارچه خود به عنوان پایه استفاده کنید. همچنین باید به خاطر داشته باشید که بوم‌های رنگی می‌توانند بر ظاهر جوهر تأثیر بگذارند، بنابراین اگر قصد دارید از چیزی غیر از رنگ سفید ساده استفاده کنید، حتماً از چاپگر خود نمونه بخواهید.

فونت های خود را انتخاب کنید

مانند هر پروژه طراحی دیگری، تایپوگرافی شما یک قطعه مهم از پازل است. استفاده از فونت مناسب می تواند تفاوت بین اینکه پیراهن شما شبیه یک ساعت آماتور یا یک لباس جلا و پوشیدنی به نظر برسد. در اینجا خوانایی اولویت اصلی است - شما نمی خواهید مردم مجبور شوند به سینه شما خیره شوند تا بفهمند پیراهن شما چه می گوید! در حالی که فونت های شکسته می توانند در برندهای دیگر زنانه و زیبا به نظر برسند، خواندن این فونت ها روی تی شرت ها دشوار است. خبر خوب این است که حروف سرف و سان سریف زیادی برای انتخاب وجود دارد.

به عنوان مثال، Graduate یک گزینه فونت محبوب در تی شرت است. همه کاره، مدرن و خواندن آن بسیار آسان است - به خصوص وقتی که حروف بزرگ نوشته شود. در مثال زیر از Bonfire می توانید ببینید که چگونه این به یک تی شرت زیبایی تمیز و حرفه ای می بخشد.

کتابخانه قالب Canva برای تی‌شرت‌ها مکانی عالی برای شروع در انتخاب فونت‌های خوانا است، زیرا این فونت‌ها توسط طراحان حرفه‌ای انتخاب شده‌اند که می‌دانند چه کار می‌کنند.

البته، هنگام انتخاب فونت مناسب برای تی شرت خود باید از خوانایی فراتر بروید. شخصیت برند نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و تایپ‌فیس‌های مختلف می‌توانند احساسات بسیار متفاوتی را برانگیزند. به عنوان مثال، Monserrat یک فونت هندسی است که برای برندهای برجسته و مدرن مناسب است، در حالی که یک فونت براش اسکریپت می تواند حسی ارگانیک و خاکی تر را القا کند.

گرافیک خود را انتخاب کنید

اگر قصد دارید تایپوگرافی خود را با یک تی شرت شعاری صحبت کنید، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید! با این حال، می توانید گرافیک را در تی شرت خود بگنجانید، زیرا آنها یک راه عالی برای برجسته کردن طرح شما در میان جمعیت هستند. چند مسیر مختلف وجود دارد که می توانید از اینجا پایین بروید. در مرحله اول، ممکن است آن را ساده نگه دارید و لوگوی خود را روی تی شرت خود چاپ کنید. این می‌تواند به کالای شما حالتی کم‌آرام بدهد که گویی برند برای خودش صحبت می‌کند، همانطور که اغلب در شرکت‌هایی مانند نایک یا کالوین کلاین می‌بینیم.

اگر قبلاً یک لوگوی موجود برای برندهای خود دارید، باید نسخه ای را که با فرمت رنگی PNG و CMYK است به ابزار طراحی خود وارد کنید. در غیر این صورت، لوگوی خود را از ابتدا در Canva ایجاد می کنید.

همچنین می‌توانید با تصاویر یا دیگر گرافیک‌های بصری آزمایش کنید. همانطور که در مثال زیر برای Time for Tacos می بینید، این یک راه عالی برای دادن احساس سرگرمی و بازی به تی شرت های خود است.

طبق تحقیقات 3M، تصاویر 60000 برابر سریعتر از متن پردازش می شوند. این بدان معناست که می‌توانید با تی‌شرت‌هایی که دارای نمادهای بصری هستند، تأثیر به یاد ماندنی‌تری داشته باشید. اگر بودجه کافی دارید، می توانید گرافیک خود را توسط یک طراح حرفه ای ایجاد کنید. یا، به سادگی می توانید از کتابخانه گسترده Canva از نمادهای رایگان و مقرون به صرفه انتخاب کنید.

الگوی لوگو فروشگاه گل Canva دارای یک گرافیک زیبا و مصور است که می تواند برای طیف وسیعی از سبک زندگی، گل فروشی یا مارک های کودکان استفاده شود.

تی شرت خود را فان کنید

اکنون زمان آن رسیده است که طراحی پیراهن خود را شروع کنید! اینجا جایی است که شما طرح واقعی طرح خود را انتخاب می‌کنید و آن را مسخره می‌کنید - به این معنی که پیش‌نمایش خواهید کرد که در واقع روی یک تی‌شرت چگونه به نظر می‌رسد. در این مرحله، پیدا کردن یک تصویر ماکت تی شرت ساده برای هدایت طراحی شما بسیار مهم است. این اطمینان حاصل می کند که با ابعاد، فاصله و مقیاس صحیح کار می کنید. اگر با شرکتی کار می کنید که تی شرت ها را برای شما چاپ می کند، آنها اغلب ابزار مخصوص به خود را برای این کار خواهند داشت.

 

تمسخر کردن تی شرت معمولا آخرین مرحله در فرآیند طراحی قبل از چاپ آن است. بنابراین، حتماً به دقت در نظر بگیرید که ترکیب کلی شما چگونه با هم کار می کند. آیا به متن و گرافیک خود فضای منفی زیادی برای نفس کشیدن داده اید؟ آیا فاصله بین تمام عناصر طراحی شما یکسان است؟ آیا چیدمان شما متعادل و دلپذیر به نظر می رسد؟ پرسیدن این سوالات از خود - یا درخواست بازخورد از دیگران - می تواند محصول نهایی شما را شکست دهد یا خراب کند.

مواد و کیفیت خود را انتخاب کنید

به پیراهن هایی که قبلاً در کمد لباس خود دارید فکر کنید. به احتمال زیاد، آنها نه تنها متفاوت به نظر می رسند، بلکه بافت ها و حس های مختلفی دارند. همه مواد تی شرت یکسان ساخته نمی شوند، بنابراین بسیار مهم است که مطمئن شوید که تی شرت با نیازها و بودجه شما مطابقت دارد.

ابتدا، در نظر بگیرید که روی چه موادی تی شرت خود را چاپ خواهید کرد. پنبه یک گزینه بسیار محبوب است، زیرا مقرون به صرفه است، چاپ روی آن آسان است و به راحتی قابل شستشو است. یکی دیگر از انتخاب های رایج 50% پنبه و 50% پلی استر است، زیرا احساس نرمی بیشتری دارد.

 

در نظر بگیرید که به فروشگاه محلی خود بروید تا کمی احساس (به معنای واقعی کلمه!) پارچه های مختلف تی شرت را داشته باشید. در Canva، ما تی‌شرت‌ها را بر روی پارچه 100% ComfortSoft چاپ می‌کنیم که یک ماده مناسب و باریک است.

تصمیم دیگری که باید بگیرید این است که چه مدل تیشرتی را انتخاب کنید. تی‌شرت‌ها مدل‌های مختلفی دارند، از یقه‌های V و آستین‌های راگلان گرفته تا یقه‌های شلواری. در اینجا، مهم است که ترجیحات، سبک زندگی و نیازهای پوشندگان بالقوه را در نظر بگیرید. تی‌شرت‌های سفارشی Canva دارای یقه گرد کلاسیک هستند که یک انتخاب همه‌کاره و محبوب برای مردان و زنان است.

در نهایت، شما باید سبک چاپ خود را انتخاب کنید. برخی از شرکت‌های چاپ گزینه‌های متعددی از جمله چاپ روی صفحه، گرافیک وینیل و مستقیم روی لباس را ارائه می‌دهند. اینها هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. چاپ روی صفحه رایج‌ترین انتخاب است، زیرا برای سفارش‌های عمده‌تر سریع، قابل اعتماد و عالی است. با این حال، اگر از رنگ های زیادی استفاده می کنید، هزینه می تواند به سرعت افزایش یابد. وینیل به عنوان یک گزینه عالی برای تی شرت های رنگی روشن شناخته می شود، زیرا بسیار بادوام و سرزنده است. با این حال، از آنجایی که هر انتقال به صورت جداگانه برای هر لباس انجام می شود، همیشه بهترین انتخاب برای سفارش های بزرگتر نیست. مستقیم روی لباس به خودی خود یک روش چاپ نیست، اما جوهر روی پارچه اسپری می شود. این بسیار قابل تنظیم است و امکان ترکیب رنگ های بی پایان را فراهم می کند، اما برای سفارش های کوچک بهترین کار را دارد. قبل از غواصی حتماً با هر یک از گزینه های چاپ آشنا شوید.

آنها را چاپ کنید

در اینجا قسمت هیجان انگیز است، جایی که می توانید طرح تی شرت خود را زنده کنید! در این مرحله، ممکن است از قبل ایده ای داشته باشید که می خواهید تی شرت های خود را کجا چاپ کنید - چه در چاپخانه Canva، یک تامین کننده محلی یا در یک تولید کننده خارج از ساحل. برای اطمینان از اینکه فرآیند تولید تا حد امکان روان پیش می رود، بهتر است تمام دستورالعمل های آنها را برای تهیه تصویر نهایی خود برای چاپ بخوانید. به طور کلی، آنها از شما نیاز دارند که طرح تی شرت خود را در قالب وکتور ارسال کنید، که معمولاً یک فایل AI، PDF یا EPS خواهد بود. فرآیند این کار به ابزار طراحی شما بستگی دارد، اما در Canva این کار را با انتخاب «دانلود، سپس «چاپ PDF» انجام می‌دهید.

در مرحله بعد، وقت آن است که به این فکر کنید که چه تعداد تی شرت برای چاپ نیاز دارید. اگر آنها را برای تیم، شرکت یا سازمان داوطلبانه خود چاپ می کنید، احتمالاً به کمتری نیاز خواهید داشت - در این صورت، ممکن است بخواهید به سراغ شرکتی بروید که به حداقل سفارش نیاز ندارد. معمولاً برای چاپ در مقادیر بیشتر ارزان‌تر است، که خبر خوبی برای کسانی است که چاپ را در یک کنفرانس، رویداد یا در یک فروشگاه آجر و ملات به فروش می‌رسانند.

اگر یک فروشگاه آنلاین دارید یا مطمئن نیستید که به چه تعداد تی شرت نیاز دارید، خدمات dropshipping و چاپ بر اساس تقاضا می تواند گزینه خوبی باشد. شما فقط زمانی هزینه تولید پیراهن را پرداخت می کنید که کسی واقعاً آنها را سفارش دهد، و هیچ هزینه اضافی وجود ندارد. مهم نیست که کدام گزینه را انتخاب می کنید، بهتر است نمونه ها را قبل از اینکه آنها را در اختیار عموم قرار دهید سفارش دهید تا بتوانید ابتدا آنها را آزمایش کنید.

چه یک طراح مد، بازاریابی، کارآفرین یا رهبر شرکتی باشید، این نکات طراحی به شما کمک می کند تی شرت های چشم نوازی را از ابتدا طراحی کنید. قبل از اینکه متوجه شوید، محصول جدید خود را می‌پوشید و هرکسی که ملاقات می‌کنید از شما می‌پرسد آن را از کجا خریده‌اید!

ما سایتی را می شناسیم که به شما اجازه می دهد هر طرحی را روی رنگهای مختلف تیشرت چاپ کنید. چاپ طرح دلخواه شما از طریق این سایت امکان پذیر می باشد. برای ورود از طریق این لینک اقدام نمایید.

 

 

 

 

  • ۰۱/۱۱/۰۴
  • چاپ طرح دلخواه

طراحی تیشرت

چاپ روی تیشرت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی