چاپ طرح دلخواه روی تیشرت و ماگ

طرح دلخواه خود را روی تیشرت، ماگ، هودی و ... قرار دهید و لذت ببرید

چاپ طرح دلخواه روی تیشرت و ماگ

طرح دلخواه خود را روی تیشرت، ماگ، هودی و ... قرار دهید و لذت ببرید

  • ۰
  • ۰

یک طرح عالی می تواند یک پیراهن معمولی را به پیراهنی تبدیل کند که سرها را می چرخاند. فرقی نمی‌کند که یک پیراهن سفارشی برای کسب‌وکار، رویداد یا گردهمایی خانوادگی خود ایجاد کنید، این نکات حرفه‌ای کارشناسان طراحی ما را برای طراحی ظاهری عالی در نظر بگیرید:

1. از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید
به وضوح تصویری که در طرح خود آپلود می کنید توجه ویژه ای داشته باشید. تصاویر با وضوح پایین مبهم یا پیکسلی به نظر می رسند.

استودیوی طراحی ما طیف گسترده ای از انواع فایل از جمله png.، jpg، .psd، .tiff، .pdf، .eps، و .ai را می پذیرد. در صورت وجود همیشه از یک تصویر برداری استفاده کنید. فایل‌های برداری تمیزترین چاپ‌ها را ایجاد می‌کنند و می‌توانند بدون از دست دادن کیفیت، مقیاس‌بندی شوند.

2. رنگ ها را با دقت در نظر بگیرید
رنگ هایی که انتخاب می کنید بخش مهمی از طراحی هستند. اگر می‌خواهید طرح را جذاب کنید، هماهنگی بین رنگ‌ها و تضاد رنگ پیراهن را در نظر بگیرید.

برای برخی از روش‌های چاپ مانند چاپ روی صفحه، تعداد رنگ‌ها بر قیمت شما تأثیر می‌گذارد، بنابراین در نظر بگیرید که واقعاً به چند رنگ برای انتقال پیام خود نیاز دارید و تعداد رنگ‌ها را تعیین کنید تا در هزینه سفارش خود صرفه‌جویی کنید.

3. اندازه و مکان
مکان چاپ اغلب نادیده گرفته می شود، اما می تواند تاثیر زیادی بر طراحی شما داشته باشد.

یکی از ملاحظات طراحی که نادیده گرفته شده است، انتخاب اندازه مناسب برای محل چاپ خاص است. از حداکثر اندازه پیش فرض اجتناب کنید. بزرگتر همیشه بهتر نیست.

اندازه و محل طراحی تی شرت ضربه ای عناصر چاپی

از استودیوی طراحی قدرتمند و با کاربری آسان ما برای قرار دادن گرافیک ها در جایی که می خواهید و تنظیم اندازه چاپ استفاده کنید. اینکه چقدر باید بزرگ باشد به طراحی خاص شما بستگی دارد. اندازه را طوری تنظیم کنید که خوب به نظر برسد و خیلی بزرگ نباشد.

4. فونت های خود را به خوبی تنظیم کنید
انتخاب فونت شما بسیار مهم است و تأثیر زیادی بر طراحی شما دارد - نه فقط در مورد ظاهر آن، بلکه نحوه انتقال پیام یا درک برند شما.

انتخاب ترکیب مناسب فونت

اطمینان حاصل کنید که تایپوگرافی طراحی شما خوانا، بر روی برند است و با سایر عناصر گرافیکی طراحی شما به خوبی کار می کند. برای انتخاب های خود وقت بگذارید. از استفاده از فونت پیش فرض خودداری کنید و از بیش از سه فونت مختلف خودداری کنید.

5. آن را ساده نگه دارید
از وسوسه غرق شدن در خلاقیت خودداری کنید و طراحی خود را بیش از حد پیچیده کنید. برخی از قوی ترین طرح ها و ترکیب بندی ها ساده ترین هستند.

در حالی که استودیوی طراحی ما برای استفاده سرگرم کننده است و مجموعه عظیمی از کلیپ آرت و فونت ها را ارائه می دهد، از جمله بسیاری از عناصر پیچیده یا رقیب می تواند به ظاهری آشفته منجر شود. روی پیام اصلی خود تمرکز کنید و آن را تا حد امکان ساده نگه دارید.

این بهترین روش های چاپ روی تی شرت را برای ایجاد شاهکار تی شرت خود دنبال کنید. نوع خلاق نیست؟ در نظر بگیرید که با طراحی از کتابخانه الگوی ما شروع کنید.

اگر طرحی دارید که می خواهید روی تیشرت چاپ کنید، ما به شما چاپ مستقیم روی تیشرت را پیشنهاد می کنیم.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی